Foto's!!! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Miranda Bent - WaarBenJij.nu Foto's!!! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Miranda Bent - WaarBenJij.nu

Foto's!!!

Door: Mier

Blijf op de hoogte en volg Miranda

29 Januari 2010 | Tanzania, Dodoma

Eindelijk de foto's, bewijs of bewijs?! ;-)
We hebben vandaag weer een superdag gehad. Terug richting de Ngorongoro Krater, maar ervoor nog even zuiderlijker richting Lake Masek. Het was duidelijk te merken dat het hier weer drukker werd met safari auto's.
We zien gewoon weer een luipaard (met tig andere auto's) en leeuwen. Dit keer gaan de leeuwen lekker in de schaduw van de auto's liggen, leuk als je erin zit, heel dichtbij en niets zien! hahaha
Als we eenmaal afslaan richting Lake Masek zijn we weer 'alleen op de wereld'. We rijden nog even naar de vlakte waar de zebra's en gnoes van de grote trek staan, wat imposant!
het meer is grappig en omgeven door zebra's. De lodge is supergaaf, ik moest even foto's plaatsen van onze lodge. En bovenal, ze hebben goed en snel internet, dus eindelijk die foto's geplaatst. Ik stop dus maar met de woorden, want de plaatjes zeggen toch meer! ;-) ;-)

Liefs,
Mier xxx
(groetjes weer van Lilly en ma)

ps1: Don, niets tegen mevrouw Kocks van Spieringshoek zeggen he?!
ps2: Magda, superlief dat je meereist en ik begrijp wat je bedoeld met supergenieten!
ps3: Suus, hoop snel van je te horen over de vwp!!!
ps4: marianne, wat ontdek je snel de foto's!
ps5: Jo en Lo, kijken jullie even naar de foto's van de schilderijen, anders kan ik op Zanzibar nog iets anders halen
ps6: alle anderen, ik vind jullie reacties erg gezellig!!!!!

• 29 Januari 2010 - 18:08

Saar:

Mier!!
    Ik heb net ff een paar foto's bekeken, maar ben bij de weeskindjes gestopt, omdat je die zeker, zeker, zeker mee moet nemen!! Wat schattig! :D
    Maar verder ook super leuke foto's ga meteen weer verder kijken!!
    Ben benieuwd naar je boeken, haha ;)

xxxx
    Saar

• 29 Januari 2010 - 18:09

Marieke:

Hmm ik moet nog even geduldig zijn om foto's te zien want in trein naar Berlijn nu en kan op mijn mobiel niet zo goed kijken ;-).

• 29 Januari 2010 - 18:37

Annemarie:

Zit net een verhaal aan je te schrijven en oeps...weg...
    Dan nog maar een keer.
    Wat een rot leven heb jij zeg en ons maar vervelen met al die verhalen, waar we toch geen beeld van krijgen...
    Nee hoor, in één woord GEWELDIG en heerlijk om te lezen.
    Geniet ervan lieverd en zorg, dat je gezond terugkomt!
    Dikke kus van mij en de rest of the family xx
    PS : Foto's zijn mooi, lief en schattig!!

• 29 Januari 2010 - 18:59

Jolo:

WAUW!!!!! Wat 'n gave foto's! Wat hebben jullie alweer veel mooie dingen en vooral dieren gezien! Enne,Mier,ik zou 't toch 'n x proberen, zo'n kikker ;-)
    De foto vd ondergaande zon is ook zo gaaf en wat ziet die lodge er super uit! Deze reis nog maar x over doen? ;-)

Wat schilderijen betreft, er gaat er 1 'n mooi plaatse krijgen bij ons.

Nog veel genieten van al dat moois en we blijven jullie volgen. Liefs van ons en ook groetjes aan je ma en Lilly. xxx

• 29 Januari 2010 - 20:36

Angelo En A-M:

Diep onder de indruk van je foto's !
    En heimwee ;-(

Wat is het daar prachtig groen zeg in deze tijd van het jaar !

• 29 Januari 2010 - 22:19

Romi & Tara:

Hoi Mier oma en Lilly!
    We zaten net je foto's te bekijken en zagen een foto dat oma met haar schoen aan het vliegen meppen is.Heeft u uw Birckenstocks niet bij u???Daar kunt u namelijk ook wel wat mee!!
    Verder ook nog prachtige foto's en ik ga maandag mijn werkstuk inleveren over haaien met jouw foto's.Nou nog heel veel plezier verder en doe voorzichtig!!

xxx Tara & Romi

• 29 Januari 2010 - 22:28

Edwin:

Hoi Miranda,

Super mooi zijn de foto's.....
    Zeker van het luipaard.

Je maakt me wel een beetje jaloers......

Succes de komende week, en geniet ervan.

Groetjes, Edwin

• 29 Januari 2010 - 22:36

Niek:

Hé zus, ma en Lil,

Geweldig die plaatjes! Moest vreselijk lachen ook om onze meppende moeder. Wanneer trekken we de lootjes? (hihi) Jullie lodge lijkt me toch niet van Vacansoleil......Ziet er super uit!
    Genietse verder! X Jezus

• 30 Januari 2010 - 08:35

San:

nou al die vogels herken ik ook niet hoor haha maar wel super gaaf!!! De rest vd foto's trouwens ook zeg. Wat een reis!!! Hier ligt weer sneeuw zucht..genieten dus daar van die warmte :-)

• 30 Januari 2010 - 12:15

Wendy:

PRACHTIGE FOTO'S.JORDY VINDT DIE VAN DE LEEUW ERG MOOI.DAT IS NIET ZO VREEMD WANT HIJ IS EEN LEEUW VAN STERRENBEELD.HET LIJKT INDERDAAD DE DIERENTUIN WEL MAAR DAN IN HET ECHT.GROETJES VAN WENDY RUUD JORDY EN JARIGE LISA.

• 30 Januari 2010 - 15:00

Wim En Letty:

nou het is geweldig hoor , prachtige foto,s nu heb ik met eigen ogen gezien , wat jullie in het echie mee maken geweldig nou groetjes alledrie , en we horen weer doeiiiiiiiiiiiiiiii

• 30 Januari 2010 - 15:33

Cora Bleiksloot:

Hoi Mier,

Waanzinnige foto's! Het is net of je er zelf bent en je krijgt een hele goede indruk hoe het daar is.

Groetjes en xxx
    Cora en Martin

• 30 Januari 2010 - 17:14

Don44:

Mooie foto's dames geef die weeskindjes daar maar zoute drop als ze dat waarderen dan mogen ze meekomen. Weer 15 cm sneeuw hier blijf maar lekker in de warmte.

• 31 Januari 2010 - 10:47

Anita:

Waaaaaaaaaaaaaaanzinnig!!! Eigenlijk dekt geen enkel woord de lading van hoe gaaf ik alle verhalen en foto's vind! Het kriebelt enorm :-)

Super om weer met je mee te reizen!

Lekker genieten!
    Anita xxx

• 31 Januari 2010 - 16:19

Jose:

Hoi Miranda,

Zo te zien en te lezen hebben jullie een prachtig week achter de rug. De foto’s zijn schitterend en met dank aan je zoomlens kan ik de dieren heel goed zien.
    Ik wens jullie nog een hele goede week met veel plezier en genoot.
    Groetjes voor alle drie,
    José

• 31 Januari 2010 - 16:28

Nico:

We hebben met veel plezier de foto's bekeken. je bent een geweldige fotograaf, we blijven van je genieten.

Magda en Nico.

• 02 Februari 2010 - 10:19

Al:

Dat ziet er aantrekkelijk en gezellig uit !!! Behalve die leeuwen dan ;-) Wel gaaf ! Kzie dat je mams ook lekker geniet. Volgens mij wordt dat ook nog eens een echte Afrika fan ha,ha.... Zal wel in de genen zitten ;-) Al X

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Ria, Lilly en Mier naar Tanzania en Zanzibar!

17 Augustus 2010

Foto's eindelijk op mijn site!

07 Februari 2010

Zanzibar!

31 Januari 2010

Big Five compleet!!!!!
Miranda

23 Januari ga ik met Lilly en mijn moeder (Ria) naar Tanzania en Zanzibar. We hebben de reis zelf samengesteld en reizen met een privé chauffeur/gids. Dit weblog is ook te benaderen vanaf mijn site: http://www.mierenzo.nl DE ROUTE: (De nummers voor de hotels zijn terug te vinden op de kaartjes bij foto's) Dag 01 za 23-01-2010 Amsterdam Arusha Kl 571, 11.05 uur vertrek, 21.30 uur aankomst (1: AISHI MACHAME HOTEL, FB) http://www.proteahotels.com/protea-hotel-aishi-machame.html Dag 02 zo 24-01-2010 Arusha Kilimanjaro bezoeken (1: AISHI MACHAME HOTEL, FB) http://www.proteahotels.com/protea-hotel-aishi-machame.html Dag 03 ma 25-01-2010 Lake Manyara National Park Gamedrives (2: MIGUNGA FOREST TENTED LODGE, ALL) http://www.moivaro.com/pages/migunga_forest_camp/lodge.htm Dag 04 di 26-01-2010 Lake Manyara National Park Dorp Mto wa Mbu (2: MIGUNGA FOREST TENTED LODGE, ALL) http://www.moivaro.com/pages/migunga_forest_camp/lodge.htm Dag 05 wo 27-01-2010 Serengeti National Park, westelijke Serengeti Game drives Serengeti National Park (3: KIJERESHI TENTED CAMP, ALL) http://www.kijereshiserengeti.com Dag 06 do 28-01-2010 Serengeti National Park, westelijke Serengeti Game drives Serengeti National Park (3: KIJERESHI TENTED CAMP, ALL) http://www.kijereshiserengeti.com Dag 07 vr 29-01-2010 Lake Masek, zuidelijke Serengeti Game drives (4: LAKE MASEK TENTED CAMP, ALL) http://www.rsatoday.com/camps/lakemasektentedcamp/ Dag 08 za 30-01-2010 Karatu (5: BOUGAINVILLEA SAFARI LODGE, ALL) http://www.bougainvillealodge.net Dag 09 zo 31-01-2010 Karatu Bezoek Ngorongoro Krater (5: BOUGAINVILLEA SAFARI LODGE, ALL) http://www.bougainvillealodge.net Dag 10 ma 01-02-2010 Arusha --> Zanzibar/Stone Town (6: CHAVDA HOTEL, B&B) http://www.chavdahotel.co.tz Dag 11 di 02-02-2010 Stone Town --> Nungwi Strand, relax, snorkelen en/of duiken!!! (7: MNARANI BEACH COTTAGES, DBB) http://www.mnarani-beach-cottages.com Dag 12 wo 03-02-2010 Nungwi Strand, relax, snorkelen en/of duiken!!! (7: MNARANI BEACH COTTAGES, DBB) http://www.mnarani-beach-cottages.com Dag 13 do 04-02-2010 Nungwi Strand, relax, snorkelen en/of duiken!!! (7: MNARANI BEACH COTTAGES, DBB) http://www.mnarani-beach-cottages.com Dag 14 vr 05-02-2010 Nungwi --> Stone Town --> Dar es Salaam Precision Air, 17.10 uur vertrek, 17.30 uur aankomst Dar es Salaam Eten in Dar es Salaam Dag 15 za 06-02-2010 Dar es Salaam --> Amsterdam Kl 569, 00.45 uur vertrek, 08.10 uur aankomst Net als in 2007 hebben we de reis geboekt bij: OUT IN AFRICA http://www.outinafrica.com .

Actief sinds 08 Jan. 2010